Vi inviterer hermed til den årlige generalforsamling for Ballerup Gymnastikforening, tirsdag d. 13. november 2018 kl. 19 på Tapeten, mødelokale A, Magleparken 5, 2750 Ballerup. Se mere i indbydelsen herunder.
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Forelæggelse af bestyrelsens beretning om det forløbne år
- Forelæggelse af regnskab og budget til godkendelse
- Behandling af evt. indkomne forslag. Indkomne forslag skal sendes til bestyrelsen senest d. 30. oktober 2018
- Valg af bestyrelsesmedlemmer. Randi Rosberg, Hanne Heimdal og Per Enevoldsen på valg. Randi Rosberg ønsker ikke genvalg. Sanne Dobbs og Karina Hasenberg ønsker at udtræde af bestyrelsen. Dette betyder, at der er behov for tre nye bestyrelsesmedlemmer*
- Valg af mindst 2 bestyrelsessuppleanter
- Valg af revisorer. Birthe Frederiksen er på valg.
- Valg af revisorsuppleant. Kirsten Møller er på valg.
- Eventuelt.
Der vil blive serveret brød, ost og pølse og et lille glas til generalforsamlingen.
* Hvad betyder det at være bestyrelsesmedlem i Ballerup Gymnastikforening?
- Tre arbejdsmøder om året af 4-6 timers varighed, der holdes en lørdag eller søndag
- Konkrete opgaver, der fordeles blandt bestyrelsesmedlemmer og andre frivillige i foreningen:
- Det er pt. disse opgaver de nye bestyrelsesmedlemmer og andre frivillige kan forvente at varetage:
- Webmaster – hjemmesideansvarlig
- Kontaktperson vedr. nøgler og nøglebrikker
- Én årlig ansøgning om træningstider i gymnastiksale
- Og disse opgaver er allerede fordelt i bestyrelsen:
- Oprette hold i medlemssystemet
- Kommunikation med medlemmerne
- Kontaktperson for instruktører og hjælpeinstruktører
- Redskabsansvarlig (typisk en instruktør)
- Sikkerhedsansvarlig
- Arrangere den årlige afslutning og hyttetur (alle i bestyrelsen)
|
|
|